www.topone.pl Strona Główna www.topone.pl  
  FORUM FANÓW ZESPOŁU TOP-ONE      FAQ      Szukaj      Użytkownicy      Download      Album      Czat      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości · Grupy  

Poprzedni temat «» Następny temat
11 Lat po Jamrose;]
Autor Wiadomość
Raf

Wysłany: Pon Wrz 11, 2006 7:05 pm   11 Lat po Jamrose;]

Witam,
Przeczytalem kilka postow dotyczacych niegdys takze mojej grupy Jamrose, no i przyszlo mi
na mysl pytanie, czy naprawde po za zespolami ktore wymieniliscie, od tamtego czasu nic sie w polskim dance nic nie wydazylo ?... W chwili kiedy z Mackiem nagrywalismy, byl straszny boom na dance, wszyscy zaopatrywali sie w samplery, kompy i inne sprzeta...aktualnie w przenosni i doslownie muzyke mozna robic w domu, wiec gdzie wyniki tego?. Rozstalem sie z tym nurtem dawno temu i przyznam sie, ze jestem totalnie zielony w temacie polskiej muzyki.
W popie polskim mamy ta sama papke co kiedys, pyski tylko sie wymieniaja ;]...czy z tym nurtem jest to samo, ?...czy brak swiezosci w temacie?
Pozdro
Raf.

Dalil

Wysłany: Wto Wrz 12, 2006 9:36 am   

My goodness...czyzby sam Rafal Bielski tutaj zawital?!
Nie,no normalnie fantazja...
Wchodze od razu z buciorami do domu :-) :
- Jak powstawaly wasze kawalki; od czego zaczynaliscie (perka,linia basu i akordy a dopiero potem reszta?); skad takie swietne pomysly na instrumentalizacje (juz parokrotnie probowalem zrobic "Pusherman" ale wychodzil mi tylko "delikatny" dance zamiast brzmienia "hardcore" pasujacego do tekstu...btw. czy masz moze teksty waszych utworow,bo mimo wszelkich staran Macka nie wszystko mozna dobrze zrozumiec.
- masz moze wasze utworki w plikach pozwalajacych zrobienie jakiegos mixu (a najlepiej w projekcie Cubase)